‘Pap, waarom pakt die meneer in dat gele shirt de bal nooit af?’ ‘Omdat hij scheidsrechter is, jongen.’ ‘Mam, waarom kijk jij eigenlijk nooit naar voetbal?’ ‘Omdat ik ook Netflix kan kijken, lieverd.’ Zomaar wat herkenbare vragen die leergierige kids kunnen stellen. Als we eenmaal groot zijn, weten we zelf gek genoeg vaak niet eens waarom we doen wat we doen. Het beantwoorden van juist die vraag leverde ons verrassende inzichten op. En een reeks blogs.

 

Ultieme beloning

De makkelijkste manier om die vraag te beantwoorden, is door een snelle blik te werpen op onze missie op de website. En dat hebben we gedaan. Die zegt: ‘Wij brengen de schoonheid van kunststoffen aan het licht met oog voor duurzaamheid, innovatie en toepassingsmogelijkheden.’ Daar is op zich geen woord aan gelogen, maar ergens hadden we het gevoel dat het om meer draait dan dat alleen. Er komen zaken bij zoals meedenken met klanten, maatwerk leveren (kan niet missen) en denken voor de klant, want we hebben ondertussen best wel een brede en diepe expertise opgebouwd. Ook dragen we graag alternatieven aan om de klant een nog ruimere keuze te bieden. Kortom: we zijn zeer oplossingsgericht. Met als ultieme beloning: blije gezichten!

 

Warmbadgevoel

Meer nog dan het verdienen van onze boterham, is onze relaties een beetje verwennen, waar het ons om te doen is. Achteraf hadden we dan net zo goed een snoepwinkel kunnen beginnen of de hospitality in kunnen gaan. Maar hoe mooi is het als je het voor elkaar kunt boksen om met 6 meter lange acrylaat platen een unieke sfeer te creëren aan de Boompjeskade in Rotterdam? Of medewerkers en kinderen van een kinderdagverblijf te zien glunderen op hun nieuwe, splintervrije terras? Het spreekwoordelijke warmbadgevoel dus eigenlijk. Een vergelijking met een gerecht is wellicht nog sprekender. Dan denken we aan een lekkernij die alle verwachtingen ruimschoots overtreft. Je denkt ‘kogelbiefstuk’, maar eenmaal in je mond lijkt het meer op ossenhaas en maken je smaakpapillen overuren.

 

Blogs

Als we de lijn doortrekken naar de ober of serveerster, dan is het plaatje compleet. Die heeft namelijk net ongevraagd een verse bak water voor je meegenomen hond neergezet, de tafels creatief aan het gezelschap aangepast, jassen aangenomen en zojuist het gerecht vergezeld van een brede en welgemeende lach! Ondertussen zijn we wel gewoon supertrots op onze producten, projecten en ontwikkelingen op ons vakgebied. Ook dat delen we graag met onze relaties en dat gaan we doen in een reeks blogs die vaak serieus, maar zo nu en dan ook uitdagend of ronduit grappig zijn.

Reacties zijn gesloten.